mindegyik nagykerben ennyinél indulnak (oké, igaz, nettó ár, és a sulik nem
áfáznak, hacsak nem az a szitu, hogy a klik nem ad pénzt, a szülők viszont
összedobják, és egy szülő vállalkozásán keresztül veszik, nem folytatom :)
Szóval elnézést, 13000, de amúgy szerintem ennyiért se rossz egy ssd, ha
utána még pár évig használhatóvá teszi a számítógépet.