El tudom képzelni, hogy egyik gépen nézem online,
a másik gépen pedig dolgozom, legfeljebb nem látja a "tanár" a gépemet.
A legközelebbi SuliX-WKS 104 -en pl. nem hiszem, hogy mindenki szervert telepít, simán lehetne közvetíteni, vagy felvételről nézni.

Tudsz valami közelebbit a szolgáltatás távoli működéséről?