TVOLI ELRS.

Csak annyit tudok, hogy van ez a SuliX kibocsátási
megjegyzés:
7-400 (2015.02.23.)

        * Libreoffice frissítése 4.3.5
verzióra. (Frissítés)
        * Rendszerkomponensek frissítése. (Frissítés)

        * Rendszergazda számára külső hálózatból is elérhető a SuliXerver belső
hálózatán lévő kliensgépek grafikus felületének távoli elérése. (Új
funkció)

Érdeklődésemre ezt a választ kaptam:

Ha SuliX Professional
kliensgéped van a KLSŐ HLZATBAN, akkor a következő módon tudod elérni
ezt a funkciót:

        * Még BELSŐ HLZATON a következő lépések szükségesek:

        * a kiszemelt SuliX Professional kliensgépet tegyed tanári géppé, ha
még nem lenne az,
        * ezen a kliensgépen a grafikus felületen egyszer
lépj be ADMIN-nal. (Ez szükséges ahhoz, hogy innentől akármikor be tudj
lépni a kliensgépre az ADMIN felhasználóval)

        * KLSŐ HLZATRL pedig a
kövektezőket kell tenned:

        * Ugyanerre a kliensgépre ADMIN-nal lépj
be. (Ehhez már nem kell SuliXerver jelenléte)
        * Lépj be ADMIN-nal a
SuliXerver webportáljára is.
        * Az Adminisztráció modulban a Felügyelet
/ "Kliensek kezelése" fülön menj abba a terembe, ahova a gép(ek)
regisztrálva van(nak), majd válaszd ki a kliensgép(ek)et (itt csak egy
termet tudsz kiválasztani, de abban akár több gépet is, támogatott
operációs rendszertől függetlenül).
        * A lenti lenyíló menüben válaszd
a "Távsegítség" menüpontot, majd nyomd meg a _Mehet_ gombot. Ez azt
fogja eredményezni, hogy a böngésződ letölt egy fájlt, amit a letöltések
mappájában elérsz.
        * Ezt a fájlt a helyi gépen kiválasztva, az
ActiveClass-szal indítsd el (ez kell, hogy legyen az alapértelmezett
program a fájltípushoz a naprakész kliensgépen).
        * Ha minden
előfeltétel adott (be vannak kapcsolva az elérni kívánt kliensgépek, van
elegendő sávszélesség internet-irányba a SuliXerveren), akkor hamarosan
a kiválasztott gép(ek) grafikus felülete látszik majd a megnyíló
ActiveClass programban.

 Arra számíts, hogy ha nincs elegendő FELTLTSI
SEBESSG a SuliXerveren, akkor jó nagy késleltetéssel tudod csak
nézni/vezérelni az adott kliensgépet, gépeket.

A többit talán majd a
WKS-en megtudom... :)

ÜDVF

ezt írta:

> El tudom képzelni, hogy egyik gépen nézem online,
másik gépen pedig dolgozom, legfeljebb nem látja a "tanár" a gépemet.

A legközelebbi SuliX-WKS 104 -en pl. nem hiszem, hogy mindenki szervert

> telepít, simán lehetne közvetíteni, vagy felvételről nézni.

Tudsz valami közelebbit a szolgáltatás távoli működéséről?

2015.05.13. 12:28 keltezéssel, Verpeléti Ferenc írta:
> [...]
oktatás úgy zajlik, hogy egy gép előtt ülsz, ami a SuliX rendszerben van
(SuliXerver + SuliX Pfoffesional), és tanárként vagy diákként
bejelentkezve próbálod is egyben, amit tanítanak. Az oktató is, de akár
a hallgató is lehet olyan felhasználó, aki láthatja a többi gépet
(ActivClass). Úgy tudom, van mód rá, hogy ez a szolgáltatás távolról is
működjön...
> -- Üdv, Nágel István http://fonixnet.hu [1]

Links:
------