A probléma már ott gyökeredzik, hogy leszarja a diák ha kap egy egyest,
vagy megbukik, szaktanárit vagy egy igazgatóit. Nincs visszatartó ereje.
Sőt, hát ugye kell a gyerek, nem rúghatunk ki senkit. Szerintem mindenki
tudja, hogy semmi tisztelet már a tanárok felé egyik gyereknek se, főleg ha
egy fiatal tanárnőről van szó.

A gépek sajnos nem úgy lettek elrendezve ahogy szerettük volna (kivitelezők
máshogy csinálták....) és szembeülnek a tanárral, egymás mögötti sorokban.
Mivel minden órán kivetítőn mutatja az anyagot, így nem is tud járkálni.

"Az USB, ha le van tiltva sincs gond, mert hoz majd pendriveot egy live
Linuxal és az alól szépen felmásolja a hdd-re a cuccot, átbootol Winre és
mehet a játék." Ugye nem gondolod hogy ennyi esze van egyáltalán ennyi
hülyegyerek között. Ez gimnázium, itt nincs semmi rendszergazda vagy
hasonló képzés. Aki ennyire vágná a dolgokat az nem ide jött volna tanulni.