Közben meglett a megoldás. Kicsit bonyolultabb routerünk van, ezernyi
beállítással és addig bogarásztam míg olyan URL content filterre bukkantam,
amivel a kiterjesztéseket lehet tiltani. A képfájl kiterjesztéseken kívül
mindent tiltottam, így nem tud semmit letölteni. Át is írtam a tiltás
feliratot :-))

​