On Mon, Jun 01, 2015 at 08:42:10PM +0200, Horváth Péter wrote:
> Sziasztok!
>
> Ezek szerint elkerülhetetlenné vállt a modemcsere :(
>
> Szerintetek ez most hogy lesz az új UPC routerrel ? Azt még le lehet
> butítani, hogy csak modem legyen?

Szia!

Nekem is volt ilyen és emlékszem rá, hogy lehetett benne állítani, hogy
legyen-e router is vagy ne (bár nekem jó volt úgy, hogy router is volt).

Blogolok kicsit, hátha valakinek jól jön. Meguntam, hogy az új előfizetőkne
sokkal jobb feltételeket kínál a tisztelt szolgáltató, úgyhogy váltottam a
másikhoz, ahol én is új előfizető vagyok. Érdekes, amikor bementem az irodába
leadni a routert és felmondani az előfizetést, tudtak adni nagyon(!) kedvező
ajánlatot -- de szomorúan közöltem, hogy már beszerelték a másik drótot és
aláírtam két évet máshova. Nyolc évig voltam náluk, mindig időben fizettem,
és ha az ott kínált kedvezménynek csak a felét adták volna felmondás előtt,
akkor eszem ágában sem lett volna váltani. Vicces volt, hogy elmagyarázták
nekem, hogy amikor felhívtam őket egy bizonyos új előfizetőknek megrendelhető
csomag miatt -- és persze a válasz az volt, hogy "coki" --, akkor nem a
másik szolgáltatót kellett volna hívnom, hanem megmondani, hogy akkor fel
fogom mondani a szerződést, mert akkor találtak volna nekem is jó ajánlatot.
Köszi szépen!

--
PTG
The average income of the modern teenager is about 2 a.m.