Sziasztok!

Ezek szerint elkerülhetetlenné vállt a modemcsere :(
Én nem kértem, de ezt írja az UPC:

Az új modemet *2015. június 3. és június 26. között postázzuk* ki Önnek, amit *2015. július 14. és 16. között központilag aktiválunk*. Kérjük, *július 14-éig* feltétlenül cserélje le jelenlegi kábelmodemét, mert *az internetezéshez szüksége lesz az új eszközre*! A modem cseréjét két egyszerű lépésben, saját kezűleg is elvégezheti.

Én eddig a saját voip routeremet használtam, mert sokat kell külföldre telefonálni. De mást is csinál, mert vpn szerverként is funkcionál, és rengeteg port forward van beállítva. Nem is beszélve a dinamikus dns -ről A munkahelyemen a Cisco UPC routerben csak dyndns van. Az még az UPC Wi-free elötti időből van.

Szerintetek ez most hogy lesz az új UPC routerrel ? Azt még le lehet butítani, hogy csak modem legyen?

Kösz,
Péter