Adam, én már csak vergődök, mert már elegem van ebből a hülye szerverből,
mindig van valami baja.. és kicsit rástresszelek mert mindjárt itt az
évkezdés..

Összeszedtem a logokat, időrendbe vannak, régebbitől a legújabbig..

*Ezek a figyelmeztetések vannak az eseménynaplóban:*

A(z) e1iexpress forrásból származó eseményazonosító 27 leírása nem
található. Az eseményt kiváltó összetevő nincs telepítve a helyi
számítógépre, vagy a telepítés sérült. Telepítheti vagy kijavíthatja az
összetevőt a helyi számítógépen.

Ha az esemény forrása egy másik számítógép, akkor a megjelenítési
információkat is el kellett menteni az eseménnyel.

A következő információk tartoznak az eseményhez:

Intel(R) Gigabit CT asztali adapter

_______________

Az üzeneterőforrás jelen van, de az üzenet nem található a karakterlánc-
vagy üzenettáblázatban

A címtárkiszolgáló biztonságát jelentősen növelheti azzal, ha a kiszolgálót
úgy konfigurálja, hogy elutasítsa azokat az SASL (egyeztetéses, Kerberos,
NTLM vagy kivonatoló) típusú LDAP-kötéseket, amelyek nem kérnek aláírást
(integritásellenőrzést) és az egyszerű szöveges (nem SSL/TLS használatával
titkosított) kapcsolaton végzett egyszerű LDAP-kötéseket. Még ha egyetlen
ügyfél sem használ ilyen kötéseket, a kiszolgáló elutasításra történő
beállítása növeli a kiszolgáló biztonságát.

Lehet, hogy egyes ügyfelek nem aláírt SASL-kötéseket vagy egyszerű LDAP-
kötéseket használnak nem SSL/TLS használatával titkosított kapcsolaton, és
nem működnek, ha ez a konfiguráció módosul. Az ilyen ügyfelek
azonosításának megkönnyítésére a címtárkiszolgáló ilyen kötések esetén 24
óránként összefoglaló eseményt naplóz, amely jelzi, hogy hány ilyen kötés
történt. Ezeket az ügyfeleket javasolt úgy konfigurálni, hogy ne
használjanak ilyen kötéseket. Ha hosszabb ideig nincsenek ilyen események,
javasolt a kiszolgálót az ilyen kötések elutasítására konfigurálni.

További részleteket és a kiszolgáló konfigurációjának módosításával
kapcsolatos tudnivalókat a következő webhelyen talál:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=87923.

Engedélyezheti a további naplózást is, ha azt szeretné, hogy minden egyes
ilyen kötésről naplózva legyen egy esemény, amely azt is tartalmazza, hogy
melyik ügyfél hozta létre a kötést. Ehhez emelje az LDAP Interface Events
esemény naplózási kategóriáját 2-es vagy magasabb szintre.

__________________

Time Provider NtpClient: This machine is configured to use the domain
hierarchy to determine its time source, but it is the AD PDC emulator for
the domain at the root of the forest, so there is no machine above it in
the domain hierarchy to use as a time source. It is recommended that you
either configure a reliable time service in the root domain, or manually
configure the AD PDC to synchronize with an external time source.
Otherwise, this machine will function as the authoritative time source in
the domain hierarchy. If an external time source is not configured or used
for this computer, you may choose to disable the NtpClient.

____________________

A Rendszerfelügyeleti webszolgáltatás nem tudta létrehozni a következő
SPN-eket: WSMAN/tanulo-login.vajda.gimi; WSMAN/tanulo-login.

 További adatok
 A kapott hiba: 1355: %%1355.

 Felhasználói művelet
 Az SPN-eket egy rendszergazda létrehozhatja a setspn.exe segédprogrammal.

________________________

The DNS server is waiting for Active Directory Domain Services (AD DS) to
signal that the initial synchronization of the directory has been
completed. The DNS server service cannot start until the initial
synchronization is complete because critical DNS data might not yet be
replicated onto this domain controller. If events in the AD DS event log
indicate that there is a problem with DNS name resolution, consider adding
the IP address of another DNS server for this domain to the DNS server list
in the Internet Protocol properties of this computer. This event will be
logged every two minutes until AD DS has signaled that the initial
synchronization has successfully completed.

________________________

Az Active Directory webszolgáltatások nem találja a megadott
tanúsítványnévvel rendelkező kiszolgálótanúsítványt. A tanúsítványra
szükség van az SSL/TLS-kapcsolatok használatához. Az SSL/TLS-kapcsolatok
használatához győződjön meg arról, hogy telepítve van a számítógépen egy
megbízható hitelesítésszolgáltatótól származó, érvényes
kiszolgálóhitelesítési tanúsítvány.

 Tanúsítványnév: tanulo-login.vajda.gimi

__________________________

*Ezek meg a hibák:*

Remote Access Connection Manager failed to start because the Protocol
engine [IKEv2] failed to initialize. A kérés nem támogatott.

_____________________

A számítógép jelenleg tárolja a megadott címtárpéldányt, de nem tudja
szolgáltatni. Az Active Directory webszolgáltatások rendszeresen újra
megkísérli a művelet elvégzését.

 Címtárpéldány: NTDS
 Címtárpéldány LDAP-portja: 389
 Címtárpéldány SSL-portja: 636

*És megint figyelmeztetések:*

Unable to contact a DHCP server. The Automatic Private IP Address
169.254.174.65 will be assigned to dial-in clients. Clients may be unable
to access resources on the network.

A Microsoft Windows Server észlelte, hogy az ügyfelek és ezen kiszolgáló
között jelenleg NTLM-hitelesítés van használatban. Ez az esemény
kiszolgálói rendszerindításonként egyszer következik be, amikor valamely
ügyfél először használ NTLM-hitelesítést ezzel a kiszolgálóval.

Az NTLM egy gyengébb hitelesítési technika. Ellenőrizze az alábbiakat:

      Mely alkalmazások használnak NTLM-hitelesítést?
      Vannak-e olyan konfigurálási problémák, amelyek megakadályozzák, hogy
erősebb hitelesítési technikát, például Kerberos-hitelesítést használjanak?
      Ha szükség van az NTLM támogatására, konfigurálva van-e a kibővített
védelem?

Az ellenőrzések részletes ismertetése:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=225699.