Ha valaki tud segíteni....

Tisztaszoftveres  windows 7-em frissült win10-re. Érdekes módon a meghajtók
közül eltűnt a DVD-író, pedig éppen szükségem lett volna rá. Sebaj, úgyis ráfér
a gépre egy kis gatyábarázás, letöltöttem a 64 bites 8.1-et, kitettem az ISO-t
egy pendrive-ra és feltelepítettem. DVD-író meglett, viszont nem tudom
aktiválni, már a Gépházban az van az aktiválás gomb felett, hogy a termék
jelenleg nem aktiválható, és a termékkódott sem fogadja el. A C:\ meghajtót
telepítéskor formáztam, tehát semmi régi vacak nem maradt a gépen, ami esetleg
bezavarna. Utána az Office 2013 zavartalanul aktiválható volt, de a win nem
hagyja magát. Mit tudok ilyenkor csinálni?

Borsa Géza