Szia!
Már írtam a tisztaszoftvereseknek, mert nekem sem sikerült. A DMAK korlát betelt üzenetet kaptam. Válaszban jelezték, hogy kértek bővítést és ez így is van mert vasárnap már tudtam aktiválni. Azonban ma azt írták, hogy megint elfogyott és újabb bővítést kérnek. Remélhetően lesz is. Addig is szorgalmasan próbáld aktiválni, hátha elcsípsz egy lehetőséget.
Üdv