A legtöbb helyet a csatolmányok foglalják el. Úgy tudsz helyet spórolni, ha
olyan leveleket törölsz, amelyekben nagy a csatolmány van. A törölt mappát
is kiüríted! ;-)
Utána tömörítés.

Ha nem változik a méret, akkor még futtasd le a scanpst.exe nevű progit,
ami az office része, hátha meghibásodott a pst file.
Utána újra.
Fabio

Czeczei József <czeczei.joz...@chello.hu> ezt írta (időpont: 2015. szept.
17., Cs 22:43):