Szia!

Outlook-ot nem használok, de nemrég tunderbirdnél csináltam a titkárigépen,
ott arhiváltam az előző évi motyókat, felesleges dolgok törlése, lomtár is,
majd tömörítés - ekkor fogja az adatbázis fájlt átírni a változottak
szerint, biztos outlook alatt is hasonló a mehanizmus...

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu <http://constantinum.hu>*