Itt logikát manapság ne keress szerintem.

Nálunk az iskolában lévő nyomtatók külön elbírálás alá esnek, de egy leltárban vannak.

Ami olcsón fenntartható vagy nélkülözhetetlen a működéshez az a műszaki fenntartóé (megyei). Ami drágább vagy nem létszükséglet, az a KLIK hatásköre, ezekbe nem fog kerülni egy árva patron / toner sem.

A leltár a KLIK-é. ...