Na most nagyot tévedtél. Van win2012 szerver telepítve a számtech 1 gépére.
Na de semmilyen szolgáltatást nem nyújt. Kérdeztem a rendszergazdától, hogy
miért nem? Túl sok felhasználót kellene "bevinni" (kb. 200) és a diákok
úgyis elfelejtenék a jelszavukat. Csak a gépekre van valamiféle
"szabályozás", hogy csak a szerverre tudjanak a saját mappájukba menteni.
Persze ez nem igaz, hiszen ugyan ahhoz a géphez vagy 20-25 gyerek is ül az
egy hét alatt, így pl. a B1-es gép mappájába 20-25 gyerek ment, azon kívül
a saját gépükre is tudnak menteni (titkos dolgozatmásolatot) szóval nem
értem az egészet mi értelme van a win2012 szervernek. Na de a nyomtatási
problémámat legalább meg tudná oldani? Tudna kapcsolatot teremteni a két
szegmens között?
J.