From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Horváth Péter
Sent: Wednesday, September 23, 2015 1:16 PM
To: Techinfo sulinet <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: oktataási azonosítóval letöltött windows8.1 aktiválása

Sziasztok!

Egy kolléga hozott egy .iso fájlt, amit saját bevallása szerint a
tisztaszoftver.hu -n található linken keresztül töltött le, a személyes adatok
beírása után.

Ezt kicsomogaltam 7-zip -el, és setup.exe -vel indítottam a telepítést a
laptopon, meglevő aktivált win7 alól. Telepítés után nem aktválódik.
A hibakód 0x8007007b, "A fájlnév, a könyvtárnév, vagy a kötetcimke szintaxisa
nem megfelelő"
Erre csak az a találat hogy slmgr -ipk val írjam be a mellékelt kódot.

Úgy tűnik a feltelepített változatban a szoványos kms key -van gyárilag
-9D6T9 végű.
A tisztaszoftver gyik azt írja hogy ez egy személyre szabott telepítő, és nem
kell megadni új kulcsot.
Mégis hogy kellene ennek aktiválódni? A telepítő DVD-n van valahol a személyre
szabott kulcs?

kösz,
Péter