Üdv!

A régi eljárás az volt, hogy a http://www.kir.hu/kir_oktazon_ms_auth/ oldalról le lehetett tölteni a pedagógusoknak a telepítőt. (Valószínűleg a kolléga is ezt töltötte le.) Ebben benne volt az aktiváló kulcs is de ezekkel a kulcsokkal már nem lehet aktiválni.

Az új eljárás szerint a http://tisztaszoftver.hu/kozoktatas.asp?akt_menu=igenylolap_kozoktatas oldalon található S1 nyomtatványt kell kitölteni minden pedagógus igényléshez. Beküldés után néhány héten belül érkezik az aktiváló kulcs és a letöltési link a nyomtatványban megadott e-mail címre.

--
Kukusik Péter
oktatástechnikus, rendszergazda