Jah.... nem hiszik el, hogy annyi munkám van, hogy nem tudok, mindent rögtön, vagy néhány napon belül megcsinálni. És persze mind a kb 60 tanárnak az ő feladata a leges legfontosabb..... akkor is, ha az összes szerver egyszerre omlik össze, csak az ő dolgát csináljam meg.... de inkább nem részletezem, szerintem ki tudjátok találni.....

Attila

Jahh ott is azt hiszik hogy egész nap csak a monitor előtt ülsz és netezel/játszol? :)