2015.10.02. 8:32 keltezéssel, Gyulai László írta:

A te tiltakozásodat nyilván figyelmen kívül hagyják. Azt kell elérni, hogy mások kérjék, hogy ez a nyilvántartósdi felejtődjön el. Amikor valaki szól, hogy gond van, akkor mondod neki, hogy máris megyek, csak előbb be kell vezetnem a nyilvántartásba az eseményt. Minél sürgősebb a dolog, annál hatásosabb a következetesség, így a "kollégák" is láthatják, hogy az eszetlen nyilvántartás tényleg akadályozza a munkavégzést. Nem te vagy az oka a késlekedésnek, mindig hangsúlyozni kell, hogy a nyilvántartás miatt van az egész. Ha jól csinálod, akkor ők fognak fellázadni a nyilvántartásod miatt, és ők fogják szorgalmazni az eltörlését, mert amikor az még nem volt, akkor sokkal jobban ment minden. Ha gonosz akarnék lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy egy picit rá is lehet játszani, a nyilvántartást megfontoltan, pontosan kell kitölteni, ne legyen benne hiba.

Pontosan erre utaltam én is. Nekem ez gyakorlatban megvolt. Csináltam nyilvántartást, munkalapot, mikor már nagyon verték az ülepüket a földhöz, havonta leadtam a főnökömnek, fél év nem kellett hozzá, és elfelejtették... nem kellett tovább.

sl