Hello!
Nem a háborgás a célom (azt megoldjuk házon belül J), hanem
információt szeretnék azoktól, akik szintén kaptak ilyet, hogy
náluk is így értelmezték-e a kérdőívet.
Jol kitoltal velem, mert en nem igy ertelmeztem.
En ugy ertelmeztem, hogy a gepeken kivuli eszkozok.
Sajat haborgas:
1. Ezen adatoknak semmi koze a tiophoz
2. Nalunk az info teremben nincs switch, mert az a szomszed szerver teremben van. Igy az nem kerul fel a tablazatba, magyarul az egesz adathalmaz ertelmetlen lesz. 3.Raadasul ertelmetlen bekerni a beszerzes evet, az erteket is, mit kezdenek ezzel? 4. Erre iszonyatosan rovid a hatarido, raadasul a statisztika idoszakaban.

--
Udv:
Molnar Peter