From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Veres Sándor
Sent: Thursday, October 08, 2015 11:49 AM
To: Techinfo
Subject: Re: TIOP 1.1.1-07 és 09 adatszolgáltatás

Kedves Balázs!
2015. október 8. 11:29 Terjék Balázs írta,
<ter...@korosy.hu<mailto:ter...@korosy.hu>>:

Kapott-e más is a napokban a fenti két pályázat zárásával kapcsolatos
adatszolgáltatási kérést a fenntartójától (önkormányzattól)?
(http://ksz.emmi.gov.hu/ <http://ksz.emmi.gov.hu/%20> oldalon kitölthető
kérdőív)
Van egy kérdés benne:

3. Az informatikai szaktantermek adatai
Az egyes informatikai szaktantermekben lévő eszközök
Kérjük, adja meg az egyes informatikai szaktantermekben lévő eszközökkel
kapcsolatos adatokat (eszköz megnevezése, beszerzés éve, beszerzési értéke,
beszerzés forrása)! Új adatsort a „+” gomb megnyomásával adhat hozzá a
táblázathoz.
OSZLOPOK
Informatikai szaktanterem sorszáma
Eszköz megnevezése
Beszerzés éve
Beszerzési értéke (Ft)
Beszerzés forrása (saját forrás, Önkormányzat, EU-s forrás, Központi forrás,
adomány...)

Ezt mi úgy értelmezzük, hogy az iskola informatikai termeiben levő összes
eszköz fenti adataira kíváncsi a kérdőív. Tehát minden
gép/monitor/nyomtató/stb. 1-1 sorként szerepeljen, beszerzési évvel, értékkel,
forrással. A mi esetünkben ez 120+ db sort jelent. Később gondoltuk, hogy csak
a fenti pályázatból beszerzett eszközökre kíváncsi, de akkor meg mi értelme az
utolsó oszlopnak? Rákérdezett az önkormányzati referens kolléga az
adatbekérőre, és igen, minden iskolai eszközt meg kell adjunk.
A határidő: október 9. (holnap).

Nem a háborgás a célom (azt megoldjuk házon belül ☺), hanem információt
szeretnék azoktól, akik szintén kaptak ilyet, hogy náluk is így értelmezték-e a
kérdőívet.

Mi is megkaptuk a kitöltendő táblázatot.
Én 107 sort / eszközt vittem fel ehhez a részhez.
Nekem a határidő ma 12 óra és nem holnap.
Ti közvetlenül a webes felülethez kaptatok hozzáférést? Mert mi azt az
információt kaptuk, hogy a Centrumba kell visszaküldenünk a kitöltött
táblázatot.
Veres Sándor

P Mi a Kőrösyben sokat teszünk azért, hogy minél kevésbé terheljük
környezetünket. Kérjük, ne nyomtassa ki ezt az e-mailt, csak ha feltétlen
szükséges!