Ne értsd félre a szavaim, csak furcsállom a dolgot, mert ez a feladatunk.
Főállásban rendi suliban vagyok és néha a legfőbb gond, hogy nem tudjuk
elkölteni a lóvét...
Vállalkozásban viszek olyan sulit, ahol egy egérért is úgy kell puncsolni,
de abból épít az ember ami van. Lehet több munkával, de mindent megoldottam
eddig ott is, nehéz körülmények ide vagy oda.
"Hinni kell, küzdeni, és a semmiből majd így lesz minden..."

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu <http://constantinum.hu>*