Hello!
> Legutolsó példám: kértem, hogy a böngészőben engedélyezzék a tanári gépemen >a könyvjelző használatát, mert le van tiltva. Válasz : keressem meg az előzményekben. >No komment! Részemről e szálat befejeztem, köszönöm mindenkinek a hozzászólását.
A rendszergazda fonoke az igazgato.
Ha neked nem csinalja meg, akkor a kovetkezoket javaslom:
1. Kerd tole irasban, hogy miert nem engedelyezett a bongeszoben a konyvjelzo hasznalata.
Milyen biztonsagi kockazatot jelent. (Ha leirja, akkor arra kivancsi lennek)
2. Ha leirja, (de nem fogja), akkor te meg ird le, hogy milyen elonyokkel jar az oktatasban neked a konyvjelzo hasznalata. 3. Ha nem irja le, akkor az altalad leirt elonyokhoz ird oda, hogy a rendszergazda nem hajlando indokolni a tiltast. 4. Ezzel a 2 (vagy 1) dokumentummal irany az igazgato, aki majd szepen kiadja feladatba a konyjelzo engedelyezeset.
Oszinten valakinek eszebe jutott tiltani a konyvjelzoket?
Tenyleg milyen indoka lehet ennek?

--
Udv:
Molnar Peter