Dr House-t idézném, de felesleges. Amíg arra a néhány parancsra nem kapunk
választ amit előttem is felvetettek páran addig nehéz bármit is okoskodni.
A legjobb lenne, ha végigmennénk a parancssoros dolgok ellenőrzésén és
utána a beállítások ellenőrzésén.
Az ipv 6-os kikapcsolása megtörtént-e. etc...
De csak hétfőn lesz a suliban bent. Azt meg nehéz elképzelni, hogy nincs
proxy egy suliban, csak úgy mehet mindenki mindenfelé, de hát ez van ezt el
kell hinni. Nálunk eddig nem volt ilyesmi gond, de amikor W7 alatt volt
hasonló akkor az IPV-6-ot kellett kikapcsolni az adott gépnél és rögtön jó
lett.