Firefox és a chrome a legfrissebb, az ie 8 as. Sp3 fenn van.
Korábban vírusos volt a gép és live rescue esettel ami látta netet és friss
az adatbázissa, lett írtva. Talált és tisztított csomó fertőzést.
Azonos hálózaton két xp-s gép közül a kérdéses gép csak https oldalakat hoz
és megy az eset frissítés és a teamviewer. A próbát az sulinetes router
privát szegnensén csináltam, csak egy swich volt még. A másig gép azonos
szoftverekkel felvértezve, csak nem járt iskolán kívül, hibátlanul hozott
minden oldalt.
Sajnos a wiresharkot nem tudtam megfelelően futtatni és nem is ismerem a
paraméterezését, így a logját sem tudtam átnézni.
Hétfőn ráizgulok. ;)
Addig is köszönöm az ötleteket.
2015. nov. 14 14:06 ezt írta ("Somogyi László" <somo...@drgall.t-online.hu