Szia!

Nem hiszem, hogy driver galiba lenne itt.
Nézd meg, hogy lehet-e állítani az usb 3-at legacy módba vagy kikapcsolni a telepítés erejéig az efi-ben vagy bios-ban.

Ha CD / DVD meghajtó drivert kér a win a telepítésnél, mielőtt eljutnál a particionálásig, akkor lenne rá egy söröm, hogy tisztaszoftveres és előző évben letöltött az image. Nekem is volt ilyen gondom tisztaszoftveres Windows 7-el. Ugyan erre a gépre, semmilyen beállítás változtatása nélkül simán felment az msdn-es Windows ugyan ezen verziója. Én megpróbálnék leszedni másik image-et más forrásból, pl Microsofttól, majd azt beaktiválni a publikus KMS-hez való kóddal közháló alól.