2015.11.16. 19:17 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:

Ha CD / DVD meghajtó drivert kér a win a telepítésnél, mielőtt eljutnál a particionálásig, akkor lenne rá egy söröm, hogy tisztaszoftveres és előző évben letöltött az image.
Nem 2015 júniusi image
Nekem is volt ilyen gondom tisztaszoftveres Windows 7-el. Ugyan erre a gépre, semmilyen beállítás változtatása nélkül simán felment az msdn-es Windows ugyan ezen verziója. Én megpróbálnék leszedni másik image-et más forrásból, pl Microsofttól, majd azt beaktiválni a publikus KMS-hez való kóddal közháló alól.
Közben kipróbáltam a 8.1-et 32 bit, simán felment, bár ez egy általam nem támogatott verzió:)

Ötletedet kipróbálva - ha már ennyit próbálkoztam még egy + 20 perc - egy normál, nem tisztaszoftveres telepítővel elindult a telepítés!!! Ha sikeresen végigmegy jelzem!

Köszönöm mindenkinek!
bg