Sziasztok!

Nekünk már meghozták. Az igaz, hogy senki nem tudott róla mondani semmit.
Csak a dobozt kaptuk.
Neten találtam hozzá leírást:
http://www.hdcabling.co.za/images/EZ%20View%20Wifi%20to%20HDMI%20or%20VGA%20Conference%20Device.pdf

Kipróbáltam, nem vagyok hasra esve tőle. Ha sikerül USB-vel összekötni,
akkor felismerésre kerül és ott megtalálhatóak a driverek és némi leírás
(amit fentebb linkeltem).

Velem előfordult, hogy a ketyerét előbb kapcsoltam be, és csak utána tettem
rá a monitorra, a kép szétesett. Már épp szidni akartam mindenkit, de
megpróbáltam fordítva, és minden OK.

Kivetőtő HDMI-n összekötve a ketyerével. Ketyere összekötve USB-n a PC-vel.
Működik, de gyatra a kép. :(

A ketyere szoftverét magyarra átállítva, sajnos nem jók a menüpontok a
Hálózati résznél. 4 LAN felirat van az angol IP, Gateway... helyett. :(

Mobillal összekötve (az általa szórt WiFi-n keresztül), lehet képeket,
videókat, docokat stb. mutogatni, de magát a tablet/mobil képét nem lehet
vele megosztani. :(

Üdv
Vendel

2015. december 14. 15:02 Kiss Istvan írta, <kiss...@gmail.com>:

> Sziasztok!
>
> Ha még valakinek aktuális:
>
> Minket most hívtak, hogy hozzák az interaktív HUB-t. A hölgy elmondása
> szerint vezeték nélküli kapcsolat a tábla és a laptop közt.
> KI

  • ... Pintér Sándor
    • ... Bagó István
      • ... Kiss Istvan
        • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
        • ... Veres Sándor
          • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
    • ... Pintér Sándor
      • ... Zsolt Farkas
        • ... Ferenc Bodnár
    • ... Jóna Tamás