Sziasztok! Az címbeli eszköz leánykori neve HDCN0010M1 Airbridge WIFI HD
Adapter. Belső memóriával rendelkezik, ha USB kábelen csatlakoztatjuk a
számítógéphez akkor ez USB drive-ként elérhető. (Nekem többszöri ki-bekapcsolás
után ismerte fel a gép, Made In China.) A belső memóriában van a kézikönyv és a
szükséges meghajtó programok.Az eszköz legnagyobb problémája, hogy inkább
otthoni használatra készült. Semmi védelem nincs a beállítások megváltoztatása
ellen, így ha valaki elállítgatja, akkor a következő felhasználónak már nem fog
működni. Bár nem túl bonyolult eszköz, azért egy informatika ellen beoltott
embernek megoldhatatlan problémát jelenthet. (Állandó program a
rendszergazdának a kütyü visszaállítgatása!)Wifin próbálva a képminőség nem túl
jó. A képen villódzó pixelek is voltak, bár lehet, hogy ez csak az adott eszköz
hibája volt. Gyengébb számítógépen a videó lejátszás már akadozott.Mobil
eszközökről jóval korlátozottabbak a lehetőségek. Képeket, dokumentumokat,
videókat vetíthetünk. Itt folytonos volt a videólejátszás. Van egy jópofa
funkció is a telefon kameraképét is kivetíthetjük.A leírás szerint internet
elérést is biztosíthatunk vele, ezt a biztonsági beállítások hiány miatt ki se
próbáltam.A használat során sajnos többször lefagyott és ilyenkor csak a
kikapcsolás segített.Én a projektor második HDMI bemenetére fogom kötni, ha
valaki saját mobil eszközről akar valami vetíteni akkor arra jó lesz.
  • ... Pintér Sándor
    • ... Bagó István
      • ... Kiss Istvan
        • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
        • ... Veres Sándor
          • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
    • ... Pintér Sándor
      • ... Zsolt Farkas
        • ... Ferenc Bodnár
    • ... Jóna Tamás