Üdv!

Sok szentségelés után fordulok hozzátok. Adott 3 db Samsung smart TV (nem
egyformák) melyekhez DLNA szervert szeretnék létrehozni abból a célból,
hogy mind a 3 TV-n egyidőben ugyanazt a tartalmat lehessen lejátszani
(főképp videóra gondolok). Számos DLNA szoftvert kipróbáltam (serviio,
samsung szoftverek stb) de mindegyik csak azt tudta, hogy külön-külön
tudtam tartalmat kiküldeni a készülékekre. Kérdésem az lenne, hogy létezik
valamilyen (ingyenes kereteken belül) kivitelezhető megoldás egy központi
stream létrehozására (akár Windows vagy Linux alatt), amely megjelenne
mind3 TV-n? Mindegyik támogatja a DLNA funkciót.

A válaszokat előre is köszönöm.

--

*Hegedüs Balázs*

*Rendszergazda*

*Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola*