From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Admin Pekszi
Sent: Monday, January 4, 2016 5:12 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Samsung smart TV + DLNA

Üdv!
Sok szentségelés után fordulok hozzátok. Adott 3 db Samsung smart TV (nem
egyformák) melyekhez DLNA szervert szeretnék létrehozni abból a célból, hogy
mind a 3 TV-n egyidőben ugyanazt a tartalmat lehessen lejátszani (főképp
videóra gondolok). Számos DLNA szoftvert kipróbáltam (serviio, samsung
szoftverek stb) de mindegyik csak azt tudta, hogy külön-külön tudtam tartalmat
kiküldeni a készülékekre. Kérdésem az lenne, hogy létezik valamilyen (ingyenes
kereteken belül) kivitelezhető megoldás egy központi stream létrehozására (akár
Windows vagy Linux alatt), amely megjelenne mind3 TV-n? Mindegyik támogatja a
DLNA funkciót.
A válaszokat előre is köszönöm.

--
Hegedüs Balázs