Szia!
Szerintem nem fogják visszavenni, ez nem garanciális hiba. Nyomtat. És
színes.
Epsonnál nem mindegy, milyen beállítással nyomtatsz. Hiába a fotó papír, a
beállításnak is annak kell(ene) lennie. Meg ott a minőségi beállítás is:
más, ha „text”, más, ha „photo” beállítást használod.
Az otthoni nyomtatómon van „Advanced” beállítás, ott lehet ICM/Color
Controls/PhotoEnchance beállítás.
Próbálkozni kell. Eltarthat egy ideig, míg meglesz a jó beállítás.

Üdv
Mondrák Vendel