Helló!

Szerintem sem garanciális ügy, hanem szavatossági
probléma: nem évül el. Már a gyártás során benne van a hiba. Persze, ha
erről tudsz valami hivatalos szakvéleményt szerezni...

---
Szűts
Ferenc
sz...@vfmk.hu
VFKKI

On 26.01.2016 19:08, Egerág Rendszergazda
wrote:

> Szia!
> Szerintem nem fogják visszavenni, ez nem garanciális
hiba. Nyomtat. És színes.
> Epsonnál nem mindegy, milyen beállítással
nyomtatsz. Hiába a fotó papír, a beállításnak is annak kell(ene) lennie.
Meg ott a minőségi beállítás is: más, ha „text", más, ha „photo"
beállítást használod.
> Az otthoni nyomtatómon van „Advanced"
beállítás, ott lehet ICM/Color Controls/PhotoEnchance beállítás.

Próbálkozni kell. Eltarthat egy ideig, míg meglesz a jó beállítás.

Üdv
> Mondrák Vendel

vettünk most. IX6850. Annyira matt, élettelen színekkel nyomtatott. A
színprofillal tudtam kis életet varázsolni bele, ásd bele mélyebben
magad, mert vannak eldugott beállítások is, meg trükkök!

január 25. 13:43 Molnar Peter írta, :

> [...]
lehet próbát tenni más márkájú papírral. Illetve elvileg
állítani, hogy a nyomtatónak milyen legyen a színkezelése
profil). Mi régen egy HP színes lézerrel küzdöttünk mert nem
"színhelyesen" nyomtatni és mintha az lett volna a megoldás,
sajátja helyett alap RGB-t használjon.
szinprofilok megvaltoztatasa nem hasznal.
is ugyanugy "nem jo" nyomtat.

>>> Illemtan:
http://www.szag.hu/illemtan.html [3]
http://sulinet.niif.hu/ [4]