- csak furcsa lenne, hogy eddig ez nem jutott eszembe - csak épp most?

:)

---------------------------------

2016.02.16. 0:15 keltezéssel, Farkas Gábor írta:

A szombati pedagógus tüntetésen ha jól tudom fizetésemelésről talán kétszer esett szó: az oktatást segítők és az egészségügyi dolgozók kapcsán.

FG

*From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *P.J.
*Sent:* Monday, February 15, 2016 11:38 PM
*To:* Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
*Subject:* Re: Bérrendezés - www.noks.tk

a pedagógus az - aki legutoljára fog téged képviselni (ebben abszolút és örökös aranyérmes - megelőzve
még az iskolatitkárokat is :)

- vagy te nem láttál még pedagógust?

:)

gondolod, hogy még hálások is lehetünk nekik?

:)

ha engem kérdezel - se Gallóné, se pl. Balog 'nem tudja szabályosan kikapcsolni a gépet' :)
(így aztán magasabb dolgokról nem is érdemes tovább vitázni)

~ mindkettő '1-es