Csatlakozom Kelemen Mihály megjegyzéséhez. Ha csak rossz embereket látaz
magad körül az azt jelenti hogy rossz helyen vagy. Tökéletesen mindenhez
értő embereket pedig tárt karokkal várnak a multik fizetésed sokszorosáért.
Nem értem én sem miért kell ebből ekkora perpatvart csinálni. Az admin
törölhetné mostmár ezt a szálat. Mindenki nyugodjon le. Azt látom hogy a
magyar átok nagyon mélyen gyökerezik. Összefogásról papol miközben
széthúzást szít.