Tegnap többször dadogott, de nem ilyen jellegű hibával. 4 körül már működött rendben, innen most hibátlan.

2016.03.08. 9:22 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:
Sziasztok!

Sulinetes Dashboard-ra be tudtok lépni?
Az eddig használt és működő felhasználónevemmel és jelszavammal nem
tudok belépni. Az a szép, hogy 2 iskolám van és egyiknél sem megy. A
felhasználó és jelszó mind a 2 intézménynél más...

Hibaüzenet:
"Hibás azonosító vagy jelszó Ezen az oldalon az intézmény rendszergazda
személyes email címével és a felkéréskor szerzett jelszóval lehet
bejelentkezni. Az admin mail azonosító a Sulinet Rendszergazda Menedzser
<https://sulinetadmin.niif.hu/srm> oldalon lévő "Belépés intézményeknek"
menüponton használatos. "

NEM az adminmail-es címmel akartam belépni, hanem amit hozzáadtam anno
és működik jó ideje. (f...@iskola.sulinet.hu címmel) Tehát rossz a
hibaüzenet is.

A Sulinet Rendszergazda Menedzser oldalon az intézményi belépésnél az
ADMINMAIL-es fiókkal sem tudok belépni: "Hibás azonosító vagy jelszó"

Egy hete még be tudtam minden gond nélkül jelentkezni. A Mailadmin és
Webmail megy rendesen.

Mi a fene van itt?

--
Best regards,