Szia!

Nálunk minden rendben. Az admin és az intézményik is működnek.

Üdvözlettel:
Gajai Attila

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mészáros Zsolt
Sent: Tuesday, March 08, 2016 9:23 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Dashboard belépés

Sziasztok!

Sulinetes Dashboard-ra be tudtok lépni?
Az eddig használt és működő felhasználónevemmel és jelszavammal nem tudok
belépni. Az a szép, hogy 2 iskolám van és egyiknél sem megy. A felhasználó és
jelszó mind a 2 intézménynél más...

Hibaüzenet:
"Hibás azonosító vagy jelszó Ezen az oldalon az intézmény rendszergazda
személyes email címével és a felkéréskor szerzett jelszóval lehet
bejelentkezni. Az admin mail azonosító a Sulinet Rendszergazda
Menedzser<https://sulinetadmin.niif.hu/srm> oldalon lévő "Belépés
intézményeknek" menüponton használatos. "

NEM az adminmail-es címmel akartam belépni, hanem amit hozzáadtam anno és
működik jó ideje. (f...@iskola.sulinet.hu<mailto:f...@iskola.sulinet.hu>
címmel) Tehát rossz a hibaüzenet is.

A Sulinet Rendszergazda Menedzser oldalon az intézményi belépésnél az
ADMINMAIL-es fiókkal sem tudok belépni: "Hibás azonosító vagy jelszó"

Egy hete még be tudtam minden gond nélkül jelentkezni. A Mailadmin és Webmail
megy rendesen.

Mi a fene van itt?

--

Best regards,

Zsolt Meszaros

IT-Sysadmin

Ezt az e-mailt egy Avast védelemmel rendelkező, vírusmentes számítógépről
küldték.