Kedves Kollégák!

Karsainé Lia vagyok a budapesti Corvin Mátyás Gimnázium informatikatanára.
Segítségeteket szeretném kérni. Van-e köztetek olyan, akinek az iskolájában
Moodle rendszer működik? Én most pályázok egy szerverre, és lenne egy-két
kérdésem egy ilyen rendszert üzemeltető kollégához, vagy rendszergazdához.

Egyelőre a technikai információk érdekelnének egy pályázat költségvetéséhez
és pénzügyi tervéhez. Az igazgatóm kérte, hogy próbáljak érdeklődni olyan
iskolákban, ahol telepítettek és üzemeltetnek ilyet. Az alábbiakban egyelőre
csak pontokba vannak összeszedve az igényelendő dolgok, és az erre
vonatkozó pénzügyi részletek és a tapasztalat érdekelnének.

   -

   egy web 2.0 webszerver alkalmazás futtatására alkalmas számítógép,
   -

   web 2.0 szolgáltatásra alkalmas webszerver alkalmazás
   -

   Moodle nyílt forráskódú, eLearning keretrendszer (más ÖTLET
   -

   ????)
   -

   portálfejlesztő keretrendszer  (WordPress más ÖTLET????)
   -

   megfelelő sávszélességű szolgáltatói előfizetés (belépési díj, és havi
   szolgáltatási díj)
   -

   egy rendszert üzemeltető és karbantartó szakember megbízási díja

Ha valaki visszajelezne, felhívnám telefonon és úgy könnyebb lenne
megbeszélni a dolgokat.
Előre is köszönöm a segítséget :) Lia