Szia!

2016. szeptember 7. 14:20 Csernus-Turza Áron írta, <
levli...@zsoldos.sulinet.hu>:

> A "szokásos" 3 Cisco Aironet AP mellé nálunk még be lett téve 2 saját
> (SoHo) router is ami eduroam-ra lett állítva. Tesztüzemben ment, majd jött
> a tanév kezdete, és azóta hol jó, hol nem a hitelesítés. Mind a saját, mint
> a Cisco-s AP-n elhasal az eduroam _nagyon_ gyakran (a múlt héten két nap
> volt vele gond, de a mai nap is órákig állt). A saját SSID viszont megy a
> Cisco-kon, viszont ott meg egyfajta pass van, mindeféle egyéb szűrés
> lehetősége nélkül.
>
> Van esetleg valakinek működő megoldása, vagy hagyjam a fenébe?

Eduroam-on nálunk is probléma volt ma a hitelesítéssel, de az érdekesség
az, hogy nem minden AP esetén.
Nálunk egy folyosón van elhelyezve a három AP, a folyosó két végén egy-egy,
a harmadik pedig a folyosó közepén.
A folyosó egyik végén hitelesítési problémával nem tudott csatlakozni a
kolléga a telefonjával, amikor azonban eljött hozzám reklamálni a folyosó
másik végére, ott már tudott kapcsolódni.

Mi is használunk saját SSID-t az AP-ken, ezzel a saját SSID-del viszont nem
volt probléma a folyosó egyik végén sem.

Az AP-ket áramtalanítottam (igaz, lehet, hogy a Sulinetes Cisco routert is
kellett volna), de a hibajelenség/anomália marad.

100%, hogy valamilyen központi konfigurációs hibáról van szó, holnap be is
jelentem, szerintem te is jelentsd be.

Veres Sándor