> A részletekhez hozzátartozik, hogy az eduroam-os Cisco AP-khez, nekünk iskolai rendszergazdáknak nincs adminisztrációs hozzáférési jogunk, ezeket az eszközöket a NIIF menedzseli, mi csak használjuk.

Én például pont emiatt nem erőltetem ezt.
Saját freeradius szervert és hozzá saját AP hálózatot üzemeltetek EAP-PEAP és EAP-TLS -el. A roaming is működik, így csak egyszer kell az eszközön beírni a felhasználó/jelszót és az összes AP-n működik a wifi, automatikusan átváltanak az eszközök a legerősebb jelű AP-ra.
A fentiek miatt csak egy SSID van.
Az AP-k típusa DLINK-1360 (15db) és ezek mellett van még 4 darab TP-LINK WR740 és TP-LINK WR841 routerek. A routerek AP módban vannak használva és mindre openwrt operációs rendszert telepítettem.

Még nem volt gond ezzel a rendszerrel mióta megcsináltam :)
 Üdv!