Ha valakinek szüksége lenne rá az ESET-től kaptam az információt:

„Valószínűleg az SSL szűréshez szükséges tanúsítvány rosszul épült be a
böngészőkbe.

Kérem, hogy lépjen ki az összes böngészőből (Firefox, Chrome, Explorer,
Edge, stb.), majd nyissa meg a vírusirtót, azon belül pedig a "További
beállítások" ablakot az F5 billentyű megnyomásával. Kattintson bal oldalon
a "Web és email" menüpontra, majd jobb oldalon nyissa meg az "SSL/TLS"
menüpontot az előtte található pluszjellel! Itt kapcsolja ki az SSL
szűrést, majd okézza le az ablakot és lépjen ki a "További beállítások"
ablakból.

Ezután ugyanott kapcsolja be ismét az SSL szűrést, lépjen kia vírusirtóból
és próbálja meg ismét az HTTPS-es oldalak megnyitását!”

Üdv
Vendel