On Tue, Sep 20, 2016 at 09:40:37AM +0200, Dicso Geza wrote:

> Menekülj előre!! Én megtettem 5-6 Joomla oldalon sikerrel. Nem
> problémamentes, de jobban megéri, mint a php-MySql bűvészkedés.
>
> Pl:
> http://joomlacms.hu/k%C3%A9zik%C3%B6nyv/els%C5%91-l%C3%A9p%C3%A9sek/a-joomla-migr%C3%A1l%C3%A1sa/30-joomla-1-5-2-5-migr%C3%A1l%C3%A1s-jupgrade

Egy ismerősöm kért meg, hogy segítsek, ha tudok, mert a régi, joomla-val
készült (1.5) oldalukat állandóan feltörik.

Elolvastam ezt a doksit, nagyon klasszul hangzik minden, de lehet, hogy
én vagyok a béna, ezt a címet találtam:

http://joomlacms.hu/k%C3%A9zik%C3%B6nyv/els%C5%91-l%C3%A9p%C3%A9sek/a-joomla-migr%C3%A1l%C3%A1sa/211-joomla-1-5-x-3-x-migr%C3%A1l%C3%A1s-redmigrator-seg%C3%ADts%C3%A9g%C3%A9vel

Viszont ezt a redMIGRATOR modult nem találom sehol. Pedig "A redMIGRATOR
(régebbi nevén jUpgrade) segítségével közvetlenül migrálhatjuk át a Joomla!
1.5.x verziójú alaprendszerben tárolt adatainkat Joomla! 3.x verziójába."

Viszont hiába írja azt, hogy
"Látogassunk el a redCOMPONENT oldalára, és ott vásároljuk meg ingyenesen
redMIGRATOR bővítményt.", szerintem azt nem lehet (ingyen) megvenni,
letölteni. (Néhányezer dollárért vállalnák a migrálást :( de az nem pálya.)

Vagy valamelyikőtök használta már ezt a cuccot?

PS: jUpgrade-et, régebbi verziót találtam valahol, de ha jól láttam, akkor
az 2.5-ös joomlába migrál (ha működik), én meg ha már nekifogok, akkor
jobban szeretnék 3.x-be.

--
PTG
We must believe that it is the darkest before the dawn of a beautiful