On 2016-09-20 12:02, Pirity Tamas Gabor wrote:

PS: jUpgrade-et, régebbi verziót találtam valahol, de ha jól láttam, akkor
az 2.5-ös joomlába migrál (ha működik), én meg ha már nekifogok, akkor
jobban szeretnék 3.x-be.

en ugyan full hulye vagyok ilyen webes cuccokhoz, es joomlat se lattam mar vagy hat eve, de azt konkretan tudom, hogy egy drupal migralasnal az upgrade.txt pontosan leirja, hogy milyen lepeseket kell tenni. amennyiben van strukturalis valtozas, peldaul uj tablak, uj sema stb, tehat valami ami inkompatibilis, mindig van migralast segito script.

Igaz, ez azt is jelenti, hogy nem lehet random ugralni a verziok kozott, hanem az upgrde path-ot kell kovetni, ami azt jelenti, hogy peldaul joomlanal is lehet 1.5 -> 1.6 -> 2.0 -> 2.2 -> 2.5 -> 3.0 utvonalat kovetni, de nem lehet 1.5 -> 3.0 utvonalat kovetni. A szamok csak random szamok, mivel nem ismerem a kiadasok verzioit.

Ha a joomla nem biztosit

- ilyen dokumentaciot
- ilyen upgrade path-et
- ilyen scripteket hozza

Az csak +1 ok arra, hogy menekulni kell elole. Ha biztosit, akkor meg nem ertem a problemat. Az a gond, hogy 2x, 3x, n-szer kell frissiteni, mert csak igy tamogatott, nem pedig egy lepesben? Hat akkor megint csak uzleti dontes elott allsz: mi er tobbet? Az idod amig mindezt megcsinalod, vagy a penz amit kifizetsz a modulert?

udv
adam