Szia!

2016.09.21. 22:03 keltezéssel, Molnár Péter írta:
>A 2013/326-os kormányrendelet szerint a "A nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottak finanszírozott létszáma" rendszergazda esetén:
>általános, középfokú iskolánként 1–250 tanuló között - 0,5 fő
>általános, középfokú iskolánként 251–750 tanuló között - 1 fő
>általános, középfokú iskolánként 750 tanuló felett - 2 fő
>a hivatkozott kormányrendelet szerint tanulólétszám után járna a rendszergazda.
Sajnos el kell, hogy keseritselek.
Ha jol megnezed a rendeletet, akkor nem jar, hanem finanszirozott.
Van kulonbseg.
Ha fenntarto akarja, akkor meghirdetheti az allast, s finanszirozza az allam.
De nem kotelezo!!!!!
S itt a meghirdeto es az allam ua.

Emlékszem, hogy ezt már korábban megbeszéltük itt a listán. Ok nem kötelező, de finanszírozott, rosszul fogalmaztam a "jár" kifejezéssel. Azonban az iskolatitkár, a könyvtáros is ebben a mellékletben van továbbá laboráns is szerepel benne, ezeket sem kötelező foglalkoztatni, majd átjár a könyvtáros a másik iskolából, és csak egy nap lesz nyitva az iskolai könyvtár, továbbá iskolatitkár sem kell, majd az igazgató megírja a határozatokat, stb. egyedül. Saját iskolánk példája alapján mondom, ha megvan a szándék, akkor alkalmaznak pl laboránst is, könyvtárost is, rendszergazdát is, oktatástechnikust is, nem is egyet (pl oktatástechnikus nem is szerepel ebben a mellékletben, nálunk mégis van alkalmazva). Hogy is van ez?! Ha nincs meg a szándék, akkor nem fognak további rendszergazdát alkalmazni, hiába van > 750 tanulónk. Tehát az igazgatónk szerint laboránsra szükség van, de további rendszergazdára nincs. És amíg egy rendszergazda "el tudja látni" a 6 iskolát mint rendszergazda, addig nem is fognak felvenni az egyes iskolákba külön rendszergazdát. Pedig hat iskolában 1000 PC-t képtelenség egy emberrel üzemeltetni!

Veres Sándor