Kedves Péter!

Valahol a középen írtad, hogy nincs fölös 100E-d vizsgára: bár nem
mindenhol kérik a CCNA tanúsítvány meglétét, de azért jobban mutat a CV, ha
benne van. Ha nincs rávaló, gyűjts rá, nem hülyeség! Tanulj és képezd
magad, különben sosem kerülsz ki a mókuskerékből, saját tapasztalat. Ha meg
sem próbálod, akkor minden maradni fog változatlanul.
CCNA-val simán el lehet helyezkedni és nem hinném, hogy nettó 85-ért...
Ha fiatal vagy és bevállalod, hogy máshol élj, akkor jól jöhetsz ki belőle!