Üdv!

Nem tudom, hogy találkozott-e már valaki ebben a csoportban az alábbi
problémába...
A lényeg, hogy adott egy laptop, amin csak VGA kimenet van és adott egy
falra szerelt interaktív tábla projektora, ami pedig csak HDMI, illetve
nyilván tud mást is de csak HDMI kábelünk van hozzá. A laptophoz kellene
HDMI-VGA átalakító, tudom, a hangot valószínűleg nem tudja átvinni a VGA
miatt, de azt már megoldjuk egy hangfallal, a lényeg, hogy kép legyen.
Nézegettem néhány átalakítót, de egyet sem találtam, ami nekem kellene,
vagy 10-15.000 Ft az ára.
A rendelkezésre álló keret max. 3000 Ft. Használtan is jó, de elsősorban
újat szeretnék venni.

Épp ilyen átalakító kellene nekem, csak DVI helyett VGA.:
https://ipon.hu/webshop/product/sandberg_dvi_d_hdmi_atalakito_fekete_5cm_507_39/510242

Előre is köszönöm a segítséget!

Tisztelettel:
Tar István