Elnézést kérek ha nem írtam le mindent. A helyzethez hozzá tartozik, hogy a
pedagógus akinek kellene az átalakító, ő nem ért semmit az informatikához,
a tanteremben nem csak ő tart órát és azt sem szeretném ha a diák barmolna
minden óra előtt és nekem sincs rá kapacitásom, hogy naponta 2-3x
szaladgáljak hozzájuk... Szóval a fent említett okokból kifolyólag nem
opció a vga kábel megoldás...
De miközben ezeket a sorokat írom eszembe jutott egy lehetőség a vga
kábelre... Azt meg lehet-e tenni hogy veszek x m vga kábelt
bedugom/elvezetem, fixen telepítem és állandó jelleggel be lenne dugva az
alap hdmi és a vga is... És attól függően, hogy épp ki tart órát azt a
kábelt használja...

2016. nov. 7. du. 3:24 ezt írta ("Horváth Péter" <justicefri...@freemail.hu