Valószínűleg, csak az árában, de ha „magad uram” akkor ez -sajnos, vagy nem-,
nem utólagos szempont, bár az sem lenne rossz, ha tudnánk gyakorlatból, hogy
technikailag miben jobb!!

Gyuri

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csaba Tiba
Sent: Tuesday, November 29, 2016 6:24 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] vga bemenettel rendelkező projektorok wifi-sítése

Na fussunk neki mégegyszer. A chrome cast tudja a képernyőtükrözést és mellette
lesz sima netkapcsolata is? Miért lesz jobb egy raspberrynél? Csak az árában? A
többi gyári megoldás 20 és 150 ezer között mozog ahogy érdeklődtem. Engem nem
győzött még meg, de érdemes lesz kipróbálni. Ha van működő dolog érdekelne a
megoldás engem is.

Csaba

2016.11.29. 18:14 ezt írta ("Nagy György" <nagygyor...@chello.hu
<mailto:nagygyor...@chello.hu> >):

Tudjátok elég snassz, hogy ma Magyarországon ha valaki szeretne valami
értelmeset csinálni a gyerekek érdekében, akkor barkácsolnia kell, de hát
„robogunk ezerrel”. Ez nem panasz, csak úgy eszembe jutott, hogy ezelótt 30
évvel is én vettem az anyagokat, és én készítettem a szükséges applikációkat
hét végén, ami ugye a „pihenőnap”.