Az epson projektorokhoz van egy saját cucc ami wireless lan modul névre
hallgat elpap 07. Van egy olcsóbb mirecast cucc ami hdmi bemenetre megy.
Ezek egyikesem tudja azt amit fentebb írsz. Ledobja  a kapcsolatot ha
valamit a neten keresel és nem kapaszkodik vissza rá ha megtaláltad.
https://epson.com/Accessories/Projector-Accessories/Wireless-LAN-Module-(ELPAP07)/p/V12H418P12
és
http://kutyubazar.hu/digitalizalo-atalakito-adapterek/1114-tv-okosito-ezcast-smart-tv-stick-miracast-hdmi-adapter.html?gclid=CLy2oNbgz9ACFdAy0wodTSIJdw
és mondjuk egy occó változat. Erre mondtam azt hogy raspberry valószínüleg
tudhatja de nekem nincs a te tapasztalatodra meg várni kellett. :-) és
lehet olcsóbb dolgokat találni a raspberrynél de nem biztos hogy
működőképesebb.
De a te infódból is egy dologt hiányolok, a zenén túl, ha képet tolsz fel
egy laposról egy megjelenítőre vagy tabletről tükrözöd akkor megmarad e a
kapcsolat ha elindítod a böngészőt és keresgélsz? Az mp3 most irreleváns.
Képernyő tartalom megosztás és az internetkapcsolat megbízhatóságáról lenne
szó ami egy oktatási helyzetben működőképes és nem igényel a felhasználótól
nagy dolgot. Értem hogy nem értitek de ezt a részét de nem zene nem film,
hanem képernyőtartalom és internet együtt.

Üdv
Csaba