Szia Péter!

2016.12.20. 12:39 keltezéssel, Peter Molnar írta:
Bocs, hogy a listat zavarom ezzel, de kifogytam az otletekbol.
Rendeltem kinabol nehany pendrive-t, s az egyik hibas.
Irtam az eladonak, s a kovetkezo beszelgetes zajlott/zajlik koztunk:

Biztos, hogy 64GB-os az a pendrive? Én meglepődnék, ha a többi tényleg 64GB-os lenne. Azon is meglepődök, hogy válaszoltak a leveledre. Teszteld a H2testw programmal, az kideríti, hogy ténylegesen mekkora flash memória van rajta.

Kb. májusban egy másik szálban említetted, hogy rendeltél 2TB-os pendrivot kíváncsiságból; most gondolom nem ez vezérelt, de azok után mertél még kínából rendelni?!

Veres Sándor