És mersz is rá adatot bízni?

Engem pl baromira idegesítene egy pl Aliról vagy bárhonnan Kínából rendelt memória pl a fényképezőben, mert sok dolog között az első helyek egyikén áll, amit utálok: feleslegesen dolgozni...

Tudom, hogy Made in China az is, amit a boltban veszek, csak nem mindegy, hogy a kínai gyártósorról kidobott selejtet veszem-e meg 1/2 vagy 2/3 áron vagy kicsivel többért egy tesztelt árut, amire itthon garanciát kapok és van hová visszamenni reklamálni, ha gond van.

Sokszor bebizonyosodott már a mondás, hogy olcsó sörnek híg a habja :)

--

Ha a zsetont visszatolják és megmarad a termék limitált funkcionalitással az lehet jó dolog (valamire), de kérdés, hogy megéri-e az ügyintézést és fáradságot a lebonyolítása. Ennyi idő alatt meglehet keresni 4 rendes pendrive árát.